Reklamacje i zwroty

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1. Konsument ma prawo złożyć pisemną reklamacje do sklepu. Może zażądać naprawy usterek, które się pojawiły. Oprócz pisma reklamacyjnego należy wysłać również sam towar. Koszty wysyłki towaru ponosi konsument. Sprzedawca musi mieć możliwość sprawdzenia towaru. Koszty wysyłki w przypadku dokonania naprawy pokrywa sprzedawca.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa konsument..

2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub

w inny podany przez Klienta sposób.

3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z

tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.

Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień

Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w

zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży

konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

4. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z

działaniem Sklepu internetowego

5. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje

związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@bhpvota.pl

6. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących

przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz

danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

7. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie

14 dni.

8. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w

zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA:

Jeżeli zamówiony przez Ciebie towar nie został jeszcze wysłany, w miarę możliwośći możęmy anulować Twoje zamówienie. W tym celu skontaktuj się z nami jak najszybciej. Tel. 22 100 37 16 lub e-mail: e-sklep@bhpvota.pl

ZWROT TOWARU:

Drogi Kliencie,

Zgodnie z obowiązującym prawem, przekazujemy Ci wzór pisma odstąpienia od umowy – zwrotu towaru. Jeżeli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub chcesz go zwrócić z innych przyczyn, możesz tego dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli zwracany towar jest pełnowartościowy (nie nosi śladów użytkowania) i posiada wszystkie oryginalne metki oraz oznaczenia, bez żadnych problemów przyjmiemy Twoje zgłoszenie i zwrócimy należne środki.

Zwrot możesz zgłosić samodzielnie przy pomocy poniższego formularza, wypełniając i wysyłając go do nas pocztą na adres: BHP VOTA, ul. Sokołowska 9 lok. U03, 01-142 Warszawa lub przesyłając skan wypełnionego formularza na adres e-sklep@bhpvota.pl, z tytułem wiadomości „Zwrot towaru, zamówienie nr ….” (w miejsce kropek wstaw nr zamówienia którego dotyczy zwrot).

Pamiętaj, aby wraz ze zwracanym towarem włożyć do paczki oryginał faktury bądź inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie internetowym.

Gdy prawidłowo wypełniony Formularz Zwrotu do nas dotrze, poinformujemy Cię o jego przyjęciu. Następnie prześlij do nas przygotowaną paczkę na adres: BHP VOTA, ul. Sokołowska 9 lok. U03, 01-142 Warszawa lub dostarcz ją do nas osobiście.

Zwrot należnych środków dokonamy przelewem bankowym (na wskazany nr konta) w ciągu kilku dni roboczych od daty otrzymania i sprawdzenie stanu zwróconego towaru.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl